Tijdelijk een device huren

Aanmelden

Mocht het gebeuren dat uw kind tijdelijk geen beschikking heeft over een device omdat deze wordt gerepareerd of kwijt is geraakt, dan kan er tijdelijk een device worden gehuurd. Wij geven geen devices uit als uw kind vergeten is het device mee naar school te nemen!

Heeft u kind een Chromebook van TheRentCompany met het Easy4U abonnement, dan krijgt uw kind gratis een leen Chromebook mee.

Deze devices kunnen tegen een gering bedrag voor maximaal enkele weken worden gehuurd. De kosten bedragen € 5,- eenmalig en € 2,- per dag. Wij hanteren een borg van € 50,-.

Volg de volgende stappen om een device te huren:

• De leerling meldt z.s.m. bij ICTservices dat hij/zij een device wil huren.

• De ouder/verzorger dient de Huurovereenkomst device in te vullen en te ondertekenen.

• De leerling dient de ondertekende gebruiksovereenkomst samen met de borg van € 50,- bij de administratie te overhandigen.

• De leerling kan de het device bij ICTservices ophalen.

• De leerling levert het device bij ICTservices in.

• De borg, na aftrek van het huurbedrag, wordt op het opgegeven rekeningnummer teruggestort.